Massa nya grejor! & ett extremt kuvert! blir ju galen =D

firat mej idag då & jag sa att jag inte ville ha något speciellt men fick massor ändå ^

2 super fina toppar som jag fick av min underbara pojkvän :) <3 inte så jätte bra bild men kommer mer på dom kan jag lova . kommer aldrig vilja ta på mej något annat ^

En Tjock tröja från Dannes söta päron :) skit gosig :)

dålig bild men har ingen digital kamera ... en 2-finger ring från syster & familj :) diggar ugglor som fan, har planerat att köpa ett passande halsband =D

raggsockor från mamma :) Älskar raggisar ^

filt & Kudde från Mamma :) gosigt värre ;)

lite dusch & kräm grejjor som luktade massa gott , från Mamma .
Hoppas jag tål dom :S

Sist & ABSOLUT INTE MINST ! ett kuvert med 300kr från Mammsen ..
.. & ett med 500kr & en lapp ... där de står ...
..Grattis Mimmi
Jag har pratat med Emil & bestämt att du ska åka upp till Stockholm & tatuera in en zigenare.
Denna sittning tar cirka 3 till 4,5 timmar.
Emil jobbar på lördagar numera så att vi kan följa med upp.
Betalningen fixar jag (din älskade pappa) med Emil. tele 07......
Din uppgift blir att prata med Emil när de ska bli av & vilket motiv du väljer.

från Pappa med blivande =D
BÄSTA PRESENTEN NÅGONSIN .. är sjuk nervös ^

Tack för alla gratulationen & fina paket <3 är super nöjd med allt! . Puss & kram !

Kommentarer
Postat av: em

den där ringen är så jäkla söt asså:D

2011-01-22 @ 21:06:44
URL: http://emmaengqvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0