KAOUS & flytt !

hejsan alla läsare .. sorry att jag inte bloggat på ett tag men igår så hade Daniel världens otur fast lite tur hade han ju me :P

va drog & fiskade i rocksjön .. å först så trasslar sej all lina för daniel sen en gång till å lite efter de så trillar hans tunnel ur örat ur i plopp ner i vattnet .. men de va ganska grunt där vi va så man kunde se botten .. dock så låg de ju en cykel precis där han tappade den å vi såg tunneln åka mellan fälgen på cykeln så trodde aldrig vi skulle hitta den men efter ett tag så lyckas oturs-fågeln själv få upp den genom att fiska lite :P .

men oturen va inte slut än .. jag skulle cykla & köpa cola till oss å då får jag inte problem med att kommer över från med cykeln från bryggan å roppar på daniel som skulle hjälpa mej .. men då glider han i med foten i vattnet å blir skit sur för jag skrattar å då ser jag min cykel flyga i i vattnet .. jag vet nu låter daniel som världens elaking men han är så jävla go & gullig hela tiden annars å jag känner till hans humör ... men trodde verkligen han skulle sprängas sen .. OMG!!!

jag lyckades få upp cykeln å blev helt dyblött å lite små sur.. dock försökte jag inte visa de för då hade nog danne blivit värre :P .. men men tillbaka till saken nu .. han tappar sin Iphone i sjön...  sen hörde jag bara massa svordommar... så aah ..

.....

å idag har vi flyttat hala dagen .. eller aah nästan :p .

vi flyttade upp från källaren till över våningen så man kan få lite dags ljus .. vi ligger verkligen & sover hela dagarna annars så de ska bli skönt .. men nu måste jag bädda å mysa men min fina prins. men ha de finast mina trogna läsare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0