Döende .. :(

har redan sjukt ont i huvudet & ser knappt något .. svider som fan i ögonen .. kan glasögon vara en lösning, eller är de för alla fjortisar som springer runt & skriker ? .. inte en aning .... ska till optiken efter skolan & fixa en ny tid .. missade min förra när jag va sjuk . måste ju skicka in de till transportstyrelsen så jag kan få börja övningsköra . men kommer få vänta i typ ett halv år innan jag får mitt lämp bara för jag finns i registret .. TRÅKIGT ... men får skylla mej sj ..

ska gå en sväng på A6 efter skolan & kolla om jag hittar några byxor eller kanske ett par skor eller en jacka .. behöver alla 3 men har inte råd med de nu .. få far ta de jag behöver mest & är snyggast ;) men ska skriva lite annat nu med Jessica så vi blir klara snart =D

Kommentarer
Postat av: Flickan med ett gott råd !

Alla har olika personligheter, men för det betyder det inte att dom är fjortisar. En värld som bara består av dig t.ex. skulle det passa dig bättre ? Dom har en slags sätt att vara på och du ett annat. Acceptera deras "brister" så får du nog se att dom faktiskt är okej :)

2011-03-07 @ 11:17:28
Postat av: Flickan med ett gott råd !

Alla har olika personligheter, men för det betyder det inte att dom är fjortisar. En värld som bara består av dig t.ex. skulle det passa dig bättre ? Dom har en slags sätt att vara på och du ett annat. Acceptera deras "brister" så får du nog se att dom faktiskt är okej :)

2011-03-07 @ 11:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0