våfflor <3

idag har jag & älskling käkat våfflor med glass & sylt :) fast vi har inte städat av efter oss än .. eller vi fixade lite men man blev ju så mätt så vart tvungen att smälta de lite .. xD .. kanske ska träffa Anton senare . inte en aning :P Danne är så dålig på att säga vad han har för planer ibland xD .. men de är något jag får leva med för de är sån han är :) .
ska kanske till Öxnehaga senare & hämta en nyckel . eller de beror på om Danne ska övningsköra & om han vill köra dit =D . behöver den ju inte förens på fredag =) .. aah på fredag så ska jag sova hos min syster för de är inte någon hemma på morgonen. & de måste ju vara någon där & hålla koll på barnen :) . sen när jag ska dra därifrån så ska Arabelle hänga med hem till Danne i några timmar :) & då blir de en utflykt till en lekpark =D ska bli mysigt .
men nu pallar jag inte skriva mer =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0