Förslag på bloggnamn

behöver lite förslag på bloggnamn ..
de är ju hur jobbigt som helst med mitt långa..
vet att de står i inlägget under men tänkte att de kunde få ett eget inlägg..

men om ni har några förslag så kommentera gärna.
eller skicka ett mejl till: [email protected]


hon är typ min förebild eller något.. så otroligt snygg! dock så är min dator paj så har inga andra bilder på henne än denna.. & jag har glömt vad hon heter .. :( .. men kommer fortfarande alltid drömma om att se ut som henne..

Kommentarer
Postat av: Mimmi Webdesign

Behöver du hjälp med designen på din blogg?



Vi skapar personliga bloggdesigner på beställning och arbetar efter just dina önskemål tills dess att du är helt nöjd.



Välkommen att ta en titt in till oss, se vår portfolio och låt dig inspireras! http://www.mimmiwebdesign.com

2011-05-09 @ 12:42:42
URL: http://www.mimmiwebdesign.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0