I LOVE LIFE <3

fy fan vad jag är trött på alla jobbiga jävlar som inte kan stå för vad dom gör & säger .. säger inte att jag är så jävla mycket bättre själv men jag går inte till överdrift å låtsas att jag är 3år å bråkar om en spade i sandlådan ;) nää men fan ska inte skriva för mycket får de kommer de väl snart en pik mot en före detta nära person för mej som skaffade sej ett helt FUCK UP liv ..
Shiit .. nu skriver jag massa skit igen .. fattar ju inte vad jag skriver eller något :p .  men kan säga att jag är jävligt pisst på dessa patetiska människor som håller på å fular sej för att göra mitt liv till ett "helvete" ni kommer ALDRIG lyckas ... äver om ni tror de nu för jag är arg å skriver så GLÖM DE ! .. nää nu fattar ingen något å inte jag heller så PEACE N LOVE ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0