IG IG IG IG ....

Jag fick fucking IG ! ...
jag gjorde ett referatprov för ett tag sen & satt & skriv hur länge som helst och fick ig .. visste inte ens hur man skulle göra men försökte iaf .. inte likt mej jag vet .. tror jag att jag inte fattar så skiter jag i de ist .. skulle nog gjorde de denna gången .... faaaaan jävla skit ..
å så va de rektorn som hade den lektionen ist för vågan svenska lärare & han gick igenom skit fort innan hur vi skulle skriva men han sket i en sak .. å de va ju de viktigaste av allt så nu har jag ig ..................
PALLA ATT JAG ÄR SÅ TRÖG!

jwdngskljgördgq3j094u619p3u4ntvwmgkgelögerlkgerlkaggadkjlgrakl


nää nu ska jag gå till eva & dö ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0