Svar på frågestund

vad jobbar du med i framtiden om du fick jobba med exakt vad du ville ? - just vad det är för jobb spelar ingen större roll så länge jag har kul & inte sitter på ett kontor. men vill jobba utomlands. drömmen är ju att flytta till Spanien.

hur många läser din blogg? - den senaste tiden, ca 300 unika läsare.

Är det sant att din pojkvän varit otrogen mot dig? - Ja, fast det är en evighet sedan. XD

Snyggt bloggnamn - hur kom du på det? - jag är lite besatt av Frankenstein ;)

När körde du med dildo sist? - varför skulle jag använda dildo när jag är tillsammans med den bästa älskaren ;)

Tvättar du alltid händerna efter du har varit på toa? - Yhess

Kissar du i duschen? - nej, det är la onödigt när det är ett kliv ifrån toaletten

Vill du ha ett begagnat däck från en amazon? - Nej tack ;)

Fiser du? - Alla måste lätta lite på trycket!

Gillar du kalaspuffar? Jag gjorde det när jag va liten iaf, finns det fortfarande :O

Har du nånsin gjort ass to mouth? - Nej.

är alla anonyma dryga frågor från samma ip? - konstigt nog inte.. vissa va de & dom tog jag bort ^

hur länge har du haft töjda öron ? - nu i höst är det 1år sedan jag började töja :)

hur ser du på bög par? - lite "läskigt" i början men man vänjer sej. älskar bögar!


Vad jobbar du med?- Jag är arbetslös... men jag ska faktiskt till arbetsförmedlingen nästa vecka :)

vad heter du, asså i mellan lamn osv :) - Fullständigt namn; Mimmi Fanny May Pettersson

vad hatar du mest?! - copy cats... tror jag

bor du & din pojkvän tillsammans? - Ja det gör vi <3

kan inte du lägga upp dagens outfit oftare ? - jo, jag kan försöka ;)

Vill du gifta dej med Daniel? - ja.

hur många tatueringar har du ? - 2, om den på fingret räknas?

hur många seriösa förhållanden har du haft ? - 1 ;)

vad har du för bh storlek? - 70D

hur många piercingar har du? - 3 tutten,tungan,läppen

har du åkt polis bil ? - för många gånger..

har du Tumblr? -yhess , dock uppdaterar jag inte så mycket..

är du rädd för att spy? ja, lite spyfobi har jag ju, men spyr inte om jag inte "vill" .

vill du ha barn ? - klart jag vill, men inte just nu.

Har du någon fobi för någonting? - socialfobi xD  sen klarar jag inte av små kryp heller.. typ myror :S

om du fick sätta samman en egen tre rätters meny, hur skulle den se ut? :) - den skulle de fett god ut ^ nää men jag vet inte riktigt.. jag gillar indisk mat men jag vet inte hur jag hade velat att de skulle se ut.. fett svår fråga asså ..
Vad tycker du om Ken Ring? - Han är soft

Säg ett ord som sammanfattar ditt liv? - Knas

Erkänn att polly är fett gott..? - Mjoodå

Hur många barn vill du ha? - 2st

vad är din naturliga hårfärg ? - som liten va jag super blond, men nu .. typ råttfärgat eller något ^^

gillar du kaffe? - ja

hur lång är du ? - 160cm skulle jag gissa på :P

Hur ser ditt hår ut när du har det utsläppt (med Dreadsen)?
- så här :)

vilka är dina 3 favorit toppar? - Dessa underbaringar tror jag <3 iaf just nu :)



Vad har du för skostorlek? - 39 typ :)

Använder du tampong eller binda? - tampong

Gillar du att tvätta bilar? - jo det är helt okeej :)

Vilka är dina favorit skor? - mina Dr martens som jag lyckats ha med mej i 2 år^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0