<3 <3

Den 27/7 2010 blev vi pojkvän & flickvän, & igår firade vi våra helt fantastiska 3 år tillsammans.

Efter flera timmar i tattoo studion drog vi vidare till båten där vi skulle sova å slängde av oss all packning, sen vidare för att hitta något gott ställe att käka på. Vi hamnade på en libanesisk restaurang där vi fick 16 olika små rätter & massa grillat, sedan gick vi vidare till båten för att ta några öl, när vi stod där å tittade på solnedgången så plötsligt hände det!! Danne gick ner på knä & höll i den mest underbara ringen å frågade om jag ville bli hans fru, å självklart sa jag JA!
Älskar min underbara Daniel Appelberg mer än vad ord vad ord kan beskriva. Du är min himmel min jord, du är mitt allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0